Här hittar du en genväg till vår kundservice. Här tar vi emot både allmänna och specifika frågor om vatten och avlopp i Simrishamn och Tomelilla. Du kan även lämna avläsning av vattenmätare här och anmäla om du vill ha digital faktura. För digital faktura behöver vi ditt personnummer och bank. Du hittar oss också via din internetbank.
Innan du skickar iväg ditt ärende till oss vill vi tipsa om att kika igenom svaren bland våra vanliga frågor. Om ditt svar inte finns bland vanliga frågor, ska du naturligtvis skicka in din fråga till oss så återkommer vi så snart vi bara kan.
Du kan också anmäla dig till vår sms-tjänst så vi snabbt kan nå dig om vi behöver stänga av vattnet med kort varsel.
Vill du ringa oss?
Är ditt ärende akut? Klicka här.
Vill du få SMS när vi behöver stänga av vattnet hos dig? Under "SMS - Tjänst" kan du anmäla ditt telefonnummer till oss.
Välj ett ärende
Kundservice
Flyttanmälan/Ägarbyte
SMS-tjänst
SMS-tjänst